Boswell-Bèta

Aansluitprogramma's voor het hoger onderwijs

Praktische informatie

Ingang van het Boswell-Bèta gebouw

Het meeste onderwijs van Boswell-Bèta vindt plaats op de onderwijslocatie aan de Daltonlaan 400 in Rijnsweerd-Zuid bij het Utrecht Science Park (Uithof).

Contactinformatie

Adresgegevens:
Boswell-Bèta
Daltonlaan 400
3584 BK Utrecht

Informatie:
Telefoon: 030 4300 100 (maandag t/m vrijdag, 10-16u)
E-mail:

Openingstijden
Maandag09:00-21:30u
Dinsdag09:00-21:30u
Woensdag09:00-21:30u
Donderdag09:00-21:30u
Vrijdag09:00-17:00u
Zaterdag09:30-17:30u
ZondagGesloten

Het secretariaat is open van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 17:00 uur.

Telefoonnummer: (030) 4 300 100

Routebeschrijving

Het instituut bevindt zich vlakbij Utrecht Science Park, in de buurt van de Hogeschool Utrecht en de Universiteit Utrecht.

Met het openbaar vervoer:

Vanaf Utrecht Centraal Station rijdt bus 28 elke 10 minuten richting Utrecht Science Park. Stap uit bij Rijnsweerd-Zuid. Het instituut is aan de overkant van de bushalte, achter het gebouw van BCN. De reistijd vanaf Utrecht CS is circa 15-20 minuten.

Alle streekbussen uit de regio naar Utrecht Science Park stoppen ook bij Rijnsweerd-Zuid.

Je kunt vanaf Utrecht Centraal Station ook sneltram 20, 21 of 22 nemen (richting Utrecht Science Park). Stap dan uit bij halte Padualaan. Het is dan nog 10 minuten lopen naar het instituut.

KantineKantine in het Boswell-Bèta gebouw

De openingstijden van de kantine zijn:

Maandag10:30-20:00u
Dinsdag10:30-20:00u
Woensdag10:30-20:00u
Donderdag10:30-20:00u
Vrijdag11:00-16:00u
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Parkeermogelijkheden

Op de Daltonlaan zijn voldoende parkeermogelijkheden aanwezig. Parkeren is gratis.

WiFi-instellingen

Er zijn in het gebouw meerdere wifi-netwerken aanwezig:

  • Boswell-Beta Secure: dit netwerk is voor medewerkers.
  • Boswell-Beta Gast: deze hotspot is toegankelijk voor alle studenten. Na het maken van de verbinding dien je eerst in je browser de voorwaarden te accepteren.
Studieadviseur / mentoraat

De studieadviseur kan je verder helpen bij vragen of problemen over de vakkenkeuze en de examens voor de vervolgstudie.

Een afspraak maken kan telefonisch, per e-mail of bij de studentenadministratie.

Klachten

Boswell-Bèta streeft naar een hoge kwaliteit van de dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat u een klacht hebt.

Procedure

Boswell-Bèta werkt met een vaste klachtenprocedure. Boswell-Bèta zal de klacht in behandeling nemen en in samenspraak met de klager er alles aan doen om de klacht op te lossen.

U kunt uw klacht sturen naar:

Ontvangen klachten worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven werkdagen, in behandeling genomen.

Vertrouwenspersoon

Boswell-Bèta heeft een externe vertrouwenspersoon. Hieronder stelt zij zich voor en legt ze uit wat haar functie is.

Wie ben ik?

Ik ben Chiene Hulst en ik werk als extern vertrouwenspersoon voor een groot aantal verschillende organisaties. Ik ben niet ‘in vaste dienst’ bij deze organisaties, maar werk als zelfstandige voor verschillende opdrachtgevers. Zodoende neem ik als buitenstaander een onafhankelijke positie in. Ik ben geregistreerd en gecertificeerd (extern) Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen (OO) bij de Landelijke Vereniging voor Vertrouwenspersonen (LVV). Ik werk dan ook onder de gedragscode en klachtenregeling van de LVV.

Waarvoor kan je bij een vertrouwenspersoon terecht?

Als vertrouwenspersoon ben ik beschikbaar voor elke medewerker en cursist van Boswell Bèta die met een vraag of kwestie zit op het gebied van ongewenste omgangsvormen. Dat betreft zaken die te maken hebben met communicatie en omgang: pesten op het werk, seksueel grensoverschrijdend gedrag, bedreiging, agressie, etc. Eigenlijk elke vorm van gedrag die je persoonlijk als ongewenst of kwetsend ervaart en waardoor je een gevoel van onveiligheid en spanning krijgt. Arbeidsconflicten horen er in principe niet bij, maar ook daarin kunnen ongewenste omgangsvormen een rol spelen dus in een eerste gesprek zoeken we samen uit hoe ik je het beste kan helpen.

Hoe gaat het in de praktijk?

Je kunt mij als vertrouwenspersoon benaderen voor een gesprek, ook als je nog niet precies weet wat je eigenlijk is overkomen en wat je ermee wilt. Je kunt mailen (zie de contactgegevens hieronder). Telefonisch spreek ik met jou af waar en wanneer een vertrouwensgesprek kan plaatsvinden. Als vertrouwenspersoon luisteren we naar je verhaal en kijken wat er precies aan de hand is. Samen zorgen we dat we helder krijgen wat er speelt en wat je nodig hebt. Vervolgens kijken we wat je al dan niet zou kunnen doen. De vraag daarbij is: wat zou jou helpen? En: hoe kan je dat het beste aanpakken?

Als het je niet lukt om in overleg een goede oplossing te vinden, dan kan je een klacht indienen. Dat gaat via de klachtenprocedure van Boswell-Bèta. Als vertrouwenspersoon sta ik naast je en ondersteun je bij het doorlopen van die procedure.

Heel belangrijk om te weten!

De gesprekken zijn vertrouwelijk, dus niemand hoort er iets van als jij dat niet wilt. Je bepaalt zelf wat er met je verhaal gebeurt, dus niemand gaat er meteen iets mee doen zonder jouw toestemming. Vertrouwen is vanzelfsprekend het sleutelwoord.

Vragen?

Als je vragen hebt, of nog niet precies weet wat ik voor je kan betekenen, mag je uiteraard ook contact met mij opnemen. Dat hoef je nergens te melden en ook geen toestemming voor te vragen. In een gesprek leg ik je uit hoe ik werk en wat ik wel en niet voor je zou kunnen doen.

Mijn contactgegevens:

Chiene Hulst,

Algemene voorwaarden & examenreglement
Copyright © 2012 – 2024 Boswell-Bèta / Zélide, KvK 53132343